Carretero manté l’oferta a Laporta per fer una coalició quan tingui les llistes aprovades

30/08/2010

Política

El president de Reagrupament, Joan Carretero, ha enviat un correu a tots els associats en el qual reitera que manté “l’oferta a Joan Laporta per a negociar una coalició quan tingui les seves llistes aprovades”. Carretero també es compromet a treballar per obtenir acords amb altres formacions independentistes, i remarca que Solidaritat és qui s’ha negat fins ara a formar una coalició.

Els esforços que hem estat fent, i continuarem fent, per tal de bastir una
única candidatura transversal que es presenti a les properes eleccions al
Parlament de Catalunya, van topar ahir, en una reunió amb Solidaritat
Catalana, amb un escull molt difícil de superar.

Aquesta formació es nega a negociar una coalició i exigeix com a única via
que Reagrupament Independentista se sotmeti al seu procés intern de
confecció de les llistes. Reagrupament Independentista fa uns mesos va dur
a terme aquest procés, i el rigor ens porta a entendre que la via no és
demanar i exigir-nos que ens dissolguem dins d’una altra formació.

La reunió es va celebrar en un ambient de cordialitat i distensió, i
finalment es va acordar emetre un comunicat conjunt que t’adjunto, en el
qual a banda de constatar que cada formació es presentarà per separat a les
properes eleccions, ens comprometem a mantenir una relació lleial i a
treballar paral·lelament per tal d’aconseguir l’objectiu que ens uneix.

A partir d’ara, em comprometo a seguir treballant per tal de buscar acords
amb altres formacions independentistes, i en tot cas, mantinc l’oferta a
Joan Laporta per a negociar una coalició quan tingui les seves llistes
aprovades.

Subscriu-te al Som!

Així rebràs totes les notícies del Som Notícia

59 comentaris a “Carretero manté l’oferta a Laporta per fer una coalició quan tingui les llistes aprovades”

  1. Josep diu:

    Aqui es on es demostra la validesa d’en Carretero!
    Endavant Rcat!

    Respon

  2. Àlex A diu:

    Perfectament lògic i coherent, oferiment d’un pacte un cop SCi s’hagi organitzat i tothom sàpiga qui és qui. Què fàcil seria que una vegada fet això és fés una combinació 1 a 1 de les llistes per exemple, els números senars de Girona i Lleida per Rcat i els senars de BCN i TGNA per SCi, un cop al Parlament cadascú faci la seva estratègia.
    Fàcil no? però hi ha un obstacle, aquells que hagin entrat a SCi amb el carmelet de passar de l’anonimat a ser diputats i el senyor Tena amb el seu legalisme furibund ho bloquejaran. Estic segur que a Rcat ningú no ho bloquejaria, qui són els que no volen pactar?

    Respon

  3. Quico Ventalló diu:

    Marejar la perdiu, morir matant. No hi ha més

    Respon

    • John Carter diu:

      Pero tu no ets qui deies noseque de pau i amor?

      Respon

    • xescus diu:

      Ho dius per la forma d’actuar de SC/DC?, Haig de fer un llistat de totes les marejades de perdiu que ha fet SC/DC a tocar d’unes eleccions?

      Respon

  4. Pere diu:

    En Carretero és un patriota incansable.

    Respon

  5. alfons / santes creus diu:

    Quico: amb la teva actitut no fas cap favor a l’independentisme que dius defensar
    que tinguis un bon dia
    pit i amunt
    alfons

    Respon

  6. Antisectari diu:

    Sectaris, que malament que esteu. El reverend Jones us porta de cap a la Guaiana. A veure:

    - Si SCI existeix, és perquè Reagrupament, en lloc de fomentar la confecció d’una candidatura transversal i inclusiva de l’independentisme a través d’unes eleccions primàries (el seu propòsit fundacional) ha actuat com un partit sectari i antidemocràtic: ha expulsat els dissidents, ha perdut, més o menys, la meitat de la seva militància i, la primera setmana de juliol, va perdre l’última oportunitat de sobreviure, tot impedint un pacte amb el Laporta perquè el Dr. Muerte volia protegir el lloc de la seva amigueta a la llista.

    - Comprovada la incapacitat de Rcat d’aglutinar l’independentisme, SCI sorgeix per impulsar la gran candidatura que Rcat ha estat incapaç de tirar endavant. Sense sectarismes, sense exclusions, sense difamacions de les opinions discrepants, amb democràcia interna. Amb possibilitats electorals reals (Rcat té un 0,6% d’intenció de vot segons les últimes enquestes).

    - El que SCI proposa ara a Rcat és EXACTAMENT el mateix que el Dr. Tarat deia fa un any a gent com l’Espot o el Canela: “res de coalicions amb llistes pactades, integreu-vos a Rcat i presenteu-vos, com tothom, a les primàries que farem”. Clar, que això era abans que el tio es flipés.

    - Carretero sap perfectament que, en un procés de primàries obert a milers de persones (dissabte comprovareu quanta gent vota), els seus protegits (i sobretot la seva GRAN protegida) no hi tenen res a fer. Potser sortiria ell, potser el Jaume Fernández per Lleida, potser el Carles Móra. Però NINGÚ més. I, el que és més greu, ell no tindria la capacitat de veto sectària sobre els seus enemics, els grans de pus, la merda, la carn de gos (tot són paraules textuals seves). Aquests sortirien si la gent de la seva demarcació els vota, com tothom. I això sí que el Dr. Faldilletes no ho pot acceptar de cap manera.

    Per això vol la “coalició”. Per decidir qui hi va i, sobretot, qui no hi va. “Què voleu” deu pensar, “que tota la devastació que he causat a Rcat no m’hagi servit de res?”

    PS Records del Dr. Broggi, sectaris!

    Respon

    • ramon diu:

      deixa les drogues, no són bones per la salut. Et creus molt graciós però tot el vostre farol aviat es convertirà en un no res, el 4 de setembre quedareu amb el cul enlaire. L’onze de setembre sabreu el pa que s’hi dona, provareu el xampú d’ou. Et creus que la teva traició et sortirà gratis? …recordes el que els hi va fer Roger de Llúria als soldats francesos de Felip l’Ardit després de la Batalla de les Illes Formigues?

      Respon

    • Pau diu:

      El Dr. Broggi, al qual no tinc cap critica cap a ell sino cap a SCI, quedi clar.

      Com potser el primer reserva? Posareu a dit un candidat amb un lloc reservat, que hi diu d’això el reglament? Hi ha algun punt que diu, es reserven els llocs de reserva a personalitat? I els reserves qui són, els candidats que no han obtingut tan vots o son llocs reservats? NO ENTENC RES

      Ei, espavileu-vos a modificar el reglament per RESERVAR com a reserva per Barcelona excel.lent Dr. Broggi!

      Respon

      • dinoucat diu:

        El reglament diu que els 3 últims llocs els decideixen a dit. El que no diu, és qui és qui ho decideix. També diu d’altres coses del tot arbritràries.

      • rosa maria diu:

        A Osona també hi ha un ex-reagrupat, que s’ha passat a Solidaritat, perqué va demanar si us plau per força,que el possessin a les llistes i Rcat no el vavoler. A Sc ja li ha “reservat” un lloc a les seves. Al Garraf, ha passat la mateixa cançó.

    • Oriol Prats diu:

      Antisectari: Com va quedar el candidat del vostre Laporta a les eleccions a Can Barça? Aneu somiant, aneu…. Us penseu que tothom es deixa enrerar com vosaltres quan veieu un famós.

      Respon

    • Ramon diu:

      Ja ho sento, però si SCI existèix és pura i simplement perquè tres persones l’han creat. Ni tu, ni ningú més com tu. Si ells no se’l haguessin inventat tu encara cercaries un tauló on agafarte. És el que teniu les rates.

      I el problema és que d’aquests tres inventors: un d’ells era impossible que sigués acceptat a Reagrupament; un altre no hi hagués entrat ni fart de vi; i l’altre, vist el que s’ha vist, ha valgut la pena que no hi entrés.

      Salut,

      Respon

  7. Quico Ventalló diu:

    Alfons, jo només entenc l’independentisme des de la democràcia. No crec en la via albanesa ni amb camarades Hoxka. C<adascú que escolleixi el que estigui d'acord amb les seves idees

    Respon

  8. Confuci diu:

    Hi ha indicis de que en Joan Carretero i REAGRUPAMENT no ho fa tot bé per a tothom.
    El Dr Moisés Broggi tancarà la llista de Barcelona de Solidaritat Catalana per la Independència.(AVUI 30/08/2010)
    Personalment diria que el comportament de Reagrupament amb la Conferència Nacional del Soberanisme pot ser la causa.

    Respon

    • John Carter diu:

      Com sempre la cagues perque en el fons no tens puta idea. El Dr Broggi es molt amic del Strubell, i Barrera es de vacances, i en Strubell ha aprofitat l’ocassió per manipular al centenari.

      Respon

      • Confuci diu:

        John Carter, l’epsilon,tu no en tens ni puta idea, però no ho negues, ho desqualifiques com es fa a REAGRUPAMENT.

    • xescus diu:

      Que jo sàpiga no hi ha gaires converses entre SI i SC/DC i pels comentaris que n’he sentit, els de SC/DC hi van més com a figurants que com actors.

      Respon

  9. inda diu:

    El senyor DR., sap perfectament que la coalisió amb SCI és totalment impossible abans hauria de renunciar als tics dictatorials que l’han fet famós i a moltes altres coses, com el nepotisme que predomina a Rcat, Rcat era una opció del tot valida fins que el messies i quatre il·luminats ho van enviar tot a fer punyetes. salut i llibertat.

    Respon

    • rosa maria diu:

      Va ser vàlida fins que es va veure que el messies i els quatre il.luminats, no es deixarien manipular? Quan les conxorxes i capelletes, no van poder tirar endavant, ja no servia, oi? Bé, ara ja heu trobat un altre lloc vàlid, on tot s’hi val.Es com una empresa que conec, on van a parar totes les matèries primeres que altres empreses han rebutjat per manca de qualitat. Tots els proveïdors ho saben, que allí no miren prim, i allí va tot el rebuig.

      Respon

  10. Manel diu:

    Això demostra que Carretero i Reagrupament sí que volen allò que importants sectors del món independentista clamen: la unitat.
    Reagrupament vol una unitat ben feta, d’igual a igual, amb respecte mutu tant per a Solidaritat com per al mateix Reagrupament…, però sembla ser que López Tena i Bertran només volen la unitat a condició que Reagrupament es dissolgi a l’interior de Solidaritat, i que els ja exreagrupats passin a disposició sota disciplina de la direcció de López Tena i Uriel.

    Ara veiem des del poble, com l’episodi del rei Salomó, qui és qui vol realment una sincera unitat (Carretero) i, en canvi, qui és qui vol la desarticulació o desmantellament de l’actualment més important organització independentista catalana (en nombre d’afiliats al corent de pagament de quota).

    Respon

  11. Frederic Fluvià diu:

    Totalment d’acord amb “antisectari” l’has clavada noi.Es ben curiós el que ens passa, Rcat neix per la desastrossa estrategia politica de ERC,i Rcat lluny d’aprendre la lliçó supera els errors de ERC i provoca l’aparició de SI.Com és possible tanta ineptitut i tanta irresponsabilitat.Algú amb dos dits de front creu que aquests liders ens poden dur a l’alliberament del nostre pople.De cara al 2014 caldrà pensar amb quelcom nou.Vull confiar amb el pople, la BONA GENT.

    Respon

    • Ramon diu:

      Tornem-hi. SCI no l’han format gent que marxessin de Reagrupament. L’han inventat tres persones que no tenien res a veure amb Reagrupament.
      Reagrupament no ha provocat l’aparició de SCI. SCI se’l han tret de màniga en lópez i en bertran.
      Si no hagués estat per ells, els descartats de Reagrupament encara ara estarien cercan un tros de fusta al que agafar-se per surar.

      Salut,

      Respon

  12. Pere diu:

    Què dius Fluvià, què vols enganyar la bona gent al 2014? a mi em sembla que ja ho estàs intentant ara. Recorda que el”pople” ni oblida ni perdona.

    Respon

  13. Jordi diu:

    Recomano especialment al Quico, aquest article d’avui del Dessmond: Populisme pels descosits
    http://blocgran.cat/?p=2846

    A tall d’exemple de SCI a la seva nova web “s’hi poden trobar perles que, sens dubte, passaran a la història de la literatura política: “La unitat no pot suprimir la democràcia, perquè aleshores excloem el poble, i la unitat passa a ser fictícia.” O bé: “Només el poble és qui legitima, només el poble és savi.” Vist aquest grau de deliri lletraferit, em sembla encara més necessari saber quins mínims de programa gastaran aquesta tropa. Perquè, és clar, haver de confiar-ho tot a la saviesa popular potser és una mica massa fort. Ja n’hem tastat de precedents galdosos en aquestes nostres contrades…

    Quico que tu mateix estas participant a la via albanesa i amb camarades Hoxka

    Respon

  14. inda diu:

    És curiós que el DR. vulgui tanta unitat, quan amb el poder messiànic que molts de vosaltres li heu concedit, es va carregar autèntics patriotes pel sol fet de defensar els estatuts i el document fundacional de Rcat per via democràtica.

    Respon

    • ramon diu:

      Inda? vols dir Eduardo Inda? del diari el Inmundo? ell sí que és un patriota. Espanyol com tu, perque tu d’independentista tens el mateix que el Mazinger Z de pacifista.

      Respon

      • inda diu:

        No t’insultarè perquè ni això et mereixes, però el que si que et vull dir és que sóc independentista des de que tinc ús de raó política i un patriota com tu amb quatre comentaris impresentables no hem farà canviar aquesta condició. salut i llibertat, company.

  15. Confuci diu:

    Trobo rar que aquets carrets i els seus simpatitzants, no facin esment de la seva preferència en aquests comentaris.
    Són molt donats a reclamar l’exclusiva i la primacia de tot: la degeneració democràtica, l’espai polític, els locals finançats per altri,la unitat, els cops d’estat, el nepotisme, la democràcia interna, el culte al líder….
    Ara és comencen a veure franctiradors de pelatges varis, que no volen passar pel adressador,amb intel·ligents i discrepants opinions.

    Respon

  16. Josep P diu:

    Només vull recordar la cèlebre frase d’en Gandhi:
    “primer t’ignoren,
    després t’insulten,
    seguidament t’ataquen i
    finalment guanyes ”

    I amb el somriure la revolta.
    Josep //*//

    Respon

  17. John Carter diu:

    Veig que els de la Societat Catalana d’Impostors parctiquen el “paralel.lisme confluent”. Be, dons seguirem fotent canya al mono, vosaltres mateixos, a mi artilleria no m’en manca.

    Respon

  18. Confuci diu:

    John Carter :Veig que els de la Societat Catalana d’Impostors parctiquen el “paralel.lisme confluent”. Be, dons seguirem fotent canya al mono, vosaltres mateixos, a mi artilleria no m’en manca.

    Ep1 Que la Rut ( en persona a TV3) és de lletres i no en té ni puta idea de paral·leles, parla ,com sempre ,sense pensar.
    Tu també deus ser un lletraferit, perque la confluència és a l’infinit. Ja pots anar fent per atrapar-los.

    Respon

  19. Roger diu:

    Independentistes! No ens barallem. Si no s’uneixen no passa res. Qui vulgui que voti a RCat i qui vulgui que ho faci per SI, però tots votem per la independència.

    Respon

    • Pau diu:

      ATENCIO, ATENCIO, ATENCIO, ATENCIO, ATENCIO, ATENCIO, ATENCIO,

      Ara no és el moment d’acatar-nos entre Independentistes, ara es l’hora d’atacar les files convergents i socialistes i apropar-los cap a SCI o RCAT.

      Salut i Independència!

      Respon

  20. alfons / santes creus diu:

    Ara dedicat a tots plegats: Crec que amb la vostra actitut no feu cap favor a l’independentisme que dieu defensar
    que tingueu un bon dia
    pit i amunt
    alfons

    Pd.: Quico diu:”Marejar la perdiu, morir matant. No hi ha més”…. això es democràcia?????

    Respon

  21. t8wanda diu:

    Sort que ja tinc una edat i sóc capaç de relativitzar… perquè… uf, estic per fer-me passar la decepció emborratxant-me i renunciar al meu somni de veure independent CATalunya. Porto dies llegint els comentaris d’articles diversos. Són autèntics nius d’escorçons… a veure qui pica més fort, qui apunyala més a fons, qui fot més dosi de verí…

    Si ens posem a mirar bé podem criticar tothom. Certes moltes coses que es diuen d’en Carretero, d’en Laporta, d’en Tena… però ho ens unim x un projecte comú o no hi ha projecte… sí, és clar… la mateixa utopia de sempre.

    Fins i tot Esquerra, tan vilipendiada ara mateix, ha contribuït molt al fet que l’independentisme es vegi com una opció real. Tots i totes ens extraviem a moments… trobar el punt mig és difícil.

    El més xocant a les pàgines de comentaris és que, mentre es parla d’unitat, la gent es van destrossant un@s a altres. Si hom no perdona, no aglutina, no integra dins seu… no pot esperar unitat a fora. Potser podríem començar per nosaltres mateix@s a buscar aquesta unitat que voldríem a fora. Per què no ens centrem més en el positiu de cadascú i no només en la part negativa? I practiquem això que volem, que demanem.

    Respon

    • Pau diu:

      Això son escalfaments, amic t8wanda, quan en Montilla digui quin dia son les eleccions, els diferents escamots ens ajuntarem amb un exercit per abatre a l’enemic: els unionistes Espanyols!

      Respon

  22. Confuci diu:

    Ha començat una nova moda producte de la gent que pensa i discrepa.
    A certes comarcals i districtes de REAGRUPAMENT s’estan enviant cartes, colectives i individuals, signades per associats als seus coordinadors en que demanen que es faci un esforç seriós per la unitat.
    Alguns no tan sols la demanen , si no que exigeixen i condicionan la seva permanència com associats a aconseguir-la.
    Salut i Estat Català!

    Respon

    • xescus diu:

      Com era la llegenda que conten. Dues mares es presenten davant del rei …
      No la recordo prou bé, però si el seu significat i és el que està passant.

      Respon

  23. Marc diu:

    Clar com que els “solidaris” no poden dir ni fer res, com que no es poden comunicar amb cap coordinador ni ningú els contestarà, no es poden donar de baixa tampoc, vinga a armar-la amb Reagrupament. Confuci, si vols t’explico com està solidaritat a la meva comarca, son dos i el cabo, i estan enviant correus com a bojos ( Ai, que al final hi hauran denúncies judicials al final per us de dades susceptibles de protecció)a qui tenen registrat de les consultes. Aneu a buscar en altres llocs d’una vegada i ens deixeu tranquils, submarins unionistes.

    Respon

  24. alfons / santes creus diu:

    Dons jo la cosa la vec molt clara: Si SCI està demanat impossibles a RI, ningú millor que en López i en Bertran saben el que estan fent (porten mil anys en política).

    La jugada es clara: et demano la “lluna” i com no podràs aceptar per dignitat, les bases de RI i l’opinió pública (que estan obsesionats amb la unitat), ja s’encarregaran de criticar i d’anar minant la moral de RI… i els primers que abandonin, seran rebuts amb els braços oberts per els que no fan res que pugui portar a cap pacte.

    Com que SCI encara no te cap base…. no te aquest problema, conspirant ja tenen suficient per anar “fent calaix”.

    Ignoro el motiu final, pro el que es ben cert es que SCI juga brut i no està fent cap favor a la Independència de Catalunya.

    que tingueu un bon dia

    pit i amunt

    alfons

    Respon

  25. Confuci diu:

    Marc :Clar com que els “solidaris” no poden dir ni fer res, com que no es poden comunicar amb cap coordinador ni ningú els contestarà, no es poden donar de baixa tampoc, vinga a armar-la amb Reagrupament. Confuci, si vols t’explico com està solidaritat a la meva comarca, son dos i el cabo, i estan enviant correus com a bojos ( Ai, que al final hi hauran denúncies judicials al final per us de dades susceptibles de protecció)a qui tenen registrat de les consultes. Aneu a buscar en altres llocs d’una vegada i ens deixeu tranquils, submarins unionistes.

    Estàs molt aprop de una neurosi. No parlava de SCI, parlava de REAGRUPAMENT.
    Per a donar-se de baixa a REAGRUPAMENT s’ha de donar ordre al banc que no pagui, ja que sembla que no sapigueu ni llegir, ni escoltar,ni escriure.
    Després de no cobrar tampoc contesteu i no sé si encara som al llistat.
    A SCI deu ser igual , però més ràpid perque són més nous i hi ha menys llista d’espera.
    Si a la teva comarca SCI són dos i el cabo com tu dius , apuntat amb ells que podràs jugar a futbolin,Marc.
    Salut i Estat Català!
    PS:No et dic els de SCI ni els de REAGRUPAMENT de la meva comarca,no fos cas que et deprimissis.

    Respon

  26. Confuci diu:

    alfons / santes creus :Dons jo la cosa la vec molt clara: Si SCI està demanat impossibles a RI, ningú millor que en López i en Bertran saben el que estan fent (porten mil anys en política).
    La jugada es clara: et demano la “lluna” i com no podràs aceptar per dignitat, les bases de RI i l’opinió pública (que estan obsesionats amb la unitat), ja s’encarregaran de criticar i d’anar minant la moral de RI… i els primers que abandonin, seran rebuts amb els braços oberts per els que no fan res que pugui portar a cap pacte.
    Com que SCI encara no te cap base…. no te aquest problema, conspirant ja tenen suficient per anar “fent calaix”.
    Ignoro el motiu final, pro el que es ben cert es que SCI juga brut i no està fent cap favor a la Independència de Catalunya.
    que tingueu un bon dia
    pit i amunt
    alfons

    I si la gent només fos ella mateixa!
    No cal buscar tantes justificacions, hi ha coses que no s’admeten ni als pares!

    Respon

  27. Pepe diu:

    Confuci, t’has de pendre les pastilles abans d’esciure… que avui sembles una figa flor, quasi et contesto el teu mail….. tranquil… feu a SCI…. i no emprenyeu… que ara en Montilla us ha donat més dies de marge, i va vosaltres, acollonits com sempre, les vau avamçar del 11 al 4 i ara us donen més temps… es k sou mosques colloneres, però que us agrada estar on estan les mosques de femer! I recorda, pren la medicació!!!!

    Respon

  28. John Carter diu:

    Montilla allarga la data d’eleccions un mes, per veure si així SCI pot acabar mantant RI del tot.

    Respon

  29. Pere diu:

    El temps juga a favor de RI, ara tindrem molt de temps en veure com els SCI es barallen entre ells, doncs ningú quedarà content amb les llistes i en les decision de dalt, i les basses voldràn fer sentir la seva veu als auto ploclanats “Jefes”.

    Respon

  30. Josep P diu:

    Confuci
    30/08/2010

    No pague la pena votar ni l’un ni l’altre.Cap dels dos sols treurà res i entre vota a qualsevol tonto o fer-ho al diable, m’estimo més vota diable.
    Em tornaré a pensar el vot a ERC!
    ………………………………………………………………………..
    .”Savi xinès”
    Mica en mica se’t ve el llautó i no veus que no estem en temps de carnaval per portar carota.
    El tuf d’unionista que deixes allà per on passes se sent des de la Guyana.
    “Bon vent i barca nova”
    Josep //*//

    Respon

  31. Jordi 33 diu:

    Va companys, premem tots forts des d’abaix aviam si al final fem possible el pacte. Que sàpiguem els líders que volem anar units!

    Respon

    • xescus diu:

      Ja ho saben això. Per que et penses que no cedeix SC/DC. SC/DC prefereix l’abstenció de vot que no pas una coalició.

      Respon

  32. Confuci diu:

    Josep P :Confuci30/08/2010
    No pague la pena votar ni l’un ni l’altre.Cap dels dos sols treurà res i entre vota a qualsevol tonto o fer-ho al diable, m’estimo més vota diable.Em tornaré a pensar el vot a ERC!…………………………………………………………………………”Savi xinès”Mica en mica se’t ve el llautó i no veus que no estem en temps de carnaval per portar carota.El tuf d’unionista que deixes allà per on passes se sent des de la Guyana.“Bon vent i barca nova”Josep //*//

    Ets el menys indicat per jutjar.Per el que expliques estàs molt decebut i l’has cagat molts cops.
    Saps que és el vot útil? Si Reagrupament i SCI van separats cap dels dos treurà res i jo no els votaré.Votaré perque Ciu no tregui amb el meu vot majoria absoluta.Quants en quedaran de bons? Mai votaré el PSC, ICV, el PP ni C’s. Tu mateix.

    Respon

  33. Josep P diu:

    “savi xinès”,
    en un punt del teu comentari sí que estic d’acord, “cago” almenys un cop cada dia, senyal que tinc bona salut, sense prendre aditius com tu, que tan aviat dius blanc com negre, engegues a dida a RI, lloes SC i de cop i volta els millors són aquells que amb la clau a la mà han posat un president espanyol a la Generalitat i fan d’escolanets del PSOE-C.
    Noi, pensa a prendre’t la medicació abans d’anar a jóc.
    Qui t’entengui que et compri !
    I amb el somriure la revolta.
    Josep //*//

    Respon

  34. Jordi diu:

    La secretaria dels impulsors del Manifest 12 d’Abril desmenteix la noticia apareguda en alguns mitjans en relació a la adhesió a SOLIDARITAT CATALANA del Dr.Moisès Broggi, el membre més gran del grup de 102 anys d’edat.

    El Dr.Oriol Domènec ho ha confirmat, després de parlar avui amb el Dr.Broggi . S’espera una reunió de tots els membres promotors el proper dimecres, després de la qual s’emetrà un comunicat.

    Atentament,

    Josep M Minguell
    Voluntari
    http://www.manifest12abril.cat

    Respon

  35. Confuci diu:

    Jordi :La secretaria dels impulsors del Manifest 12 d’Abril desmenteix la noticia apareguda en alguns mitjans en relació a la adhesió a SOLIDARITAT CATALANA del Dr.Moisès Broggi, el membre més gran del grup de 102 anys d’edat.
    El Dr.Oriol Domènec ho ha confirmat, després de parlar avui amb el Dr.Broggi . S’espera una reunió de tots els membres promotors el proper dimecres, després de la qual s’emetrà un comunicat.
    Atentament,
    Josep M MinguellVoluntarihttp://www.manifest12abril.cat

    Mireu-vos la web. Queden tots retratats.

    Respon

  36. Confuci diu:

    Josep P :“savi xinès”,en un punt del teu comentari sí que estic d’acord, “cago” almenys un cop cada dia, senyal que tinc bona salut, sense prendre aditius com tu, que tan aviat dius blanc com negre, engegues a dida a RI, lloes SC i de cop i volta els millors són aquells que amb la clau a la mà han posat un president espanyol a la Generalitat i fan d’escolanets del PSOE-C.Noi, pensa a prendre’t la medicació abans d’anar a jóc.Qui t’entengui que et compri !I amb el somriure la revolta.Josep //*//

    Em pensava que només eres dur d’oïda, però me’n adono que també ho ets de molts altres punts.
    Salut i Estat Català!

    Respon

  37. Confuci diu:

    Confuci :Ha començat una nova moda producte de la gent que pensa i discrepa.A certes comarcals i districtes de REAGRUPAMENT s’estan enviant cartes, colectives i individuals, signades per associats als seus coordinadors en que demanen que es faci un esforç seriós per la unitat.Alguns no tan sols la demanen , si no que exigeixen i condicionan la seva permanència com associats a aconseguir-la.Salut i Estat Català!

    osona.com 30-08-2010
    “Militant de REAGRUPAMENT es donaran de baixa perquè en Carretero no ha pactat amb Laporta”.
    12 militants signen la carta, que es molt interessant i té tot un seguit de preguntes mai contestades.

    Respon

  38. Cornellanenc diu:

    Reagrupament no posa cap condició per fer una coalició amb Solidaritat (simplement fer una candidatura conjunta que es comprometi afer una declaració unilateral d’indepedènncia; perquè és l’important). Solidaritat, fins ara, avantposa el seu procés d’escollir candidats a qualsevol pacte. Qui posa condicions i qui no en posa? Qui diu que després del 4 de set segueix obert a pactar i qui diu que ni parlar-ne? Qui diu que és millor anar separats (López Tena) i qui té les portes obertes a fer una candidatura conjunta?

    El que no s’entén és dues persones (Lòpez Tena i U. Bertran), que abjuraven de l’estratègia de la declaració unilateral d’independència fins a inicis de juliol, de cop i volta, quan Rcat ja ha fet els seus deures (llistes plenes de 135 noms, però obertes a futurs pactes) i després de la manifestació del 10 de juliol, es despertin en plenes vacances, copiïn el programa de Rcat (que abans rebutjaven) i exigeixin a Rcat que es plegui al seus desigs. Tres persones nouvingudes a aquesta estratègia són capaces de posar condicions a 3.500 que duen treballant 1 any i mig! Parlar i pactar sempre es pot fer amb tothom, sempre que aportin coses positives. Però l’únic que ha fet Laporta, Tena i Bertran, creant una nova candidatura és dividir aquesta estratègia, crear confusió, desencís i crear les condicions perquè finalment no hi hagi diputats compromesos amb aquesta estratègia. De veritat pensaven que creant una nova candidatura afavoririen aquesta estratègia. Qualsevol persona amb sentit comú veu que és allò que haguessin fet els enemics d’aquesta estratègia (Espanya) o aquells a qui perjudica (CiU i ERC; que curiós que Tena i Bertran pertayin a aquests dos partits; ai, perdó que per fer coses així, un primer n’ha de sortir, sinó se li veu massa el llautó). Dins de Rcat o amb Rcat, qui sigui. Tot és parlable i pactable. Amb imposicions prèvies, quin pacte hi pot haver? I si un vol la unitat (Rcat), sense condicions, però l’altre no vol cedir, no vol fer una coalició, si no és de la manera que vol imposar, qui podrem dir que sigui responsable que no disposem d’una única candidatura? Potser a can Madí i a can Vendrell en saben alguna cosa perquè tenim aquest panorama.

    Respon

  39. Confuci diu:

    Jordi :La secretaria dels impulsors del Manifest 12 d’Abril desmenteix la noticia apareguda en alguns mitjans en relació a la adhesió a SOLIDARITAT CATALANA del Dr.Moisès Broggi, el membre més gran del grup de 102 anys d’edat.
    El Dr.Oriol Domènec ho ha confirmat, després de parlar avui amb el Dr.Broggi . S’espera una reunió de tots els membres promotors el proper dimecres, després de la qual s’emetrà un comunicat.
    Atentament,
    Josep M MinguellVoluntarihttp://www.manifest12abril.cat

    Pots preguntar-li al Josep Ma Minguell, ex coordinador de Rcat Sarria Sant Gervasi perque ha dimitit i a plegat de Rcat.
    Rcat se’n ha rigut de la Conferència Nacional del Soberanisme entre ells l’Enric Borras (La canço de l’enfadòs) i en M. M. (Jordi Benplantat).

    Respon

Feu un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s