La secretaria dels impulsors del Manifest 12 d’Abril ha desmentit en un breu comunicat la notícia que diferents mitjans han publicat avui sobre l’adhesió del Dr. Moisès Broggi a Solidaritat Catalana, en la qual s’afirmava que hauria acceptat que Joan Laporta el col·loqués en l’últim lloc de la candidatura de Barcelona. En el comunicat s’afirma que el Dr. Oriol Domènec ha confirmat, després de parlar amb Broggi, el membre més gran del grup, de 102 anys d’edat, que la notícia era falsa. Els membres promotors del manifest es reuniran dimecres i emetran llavors un comunicat més complet.
Moisès Broggi no s’ha adherit a Solidaritat Catalana
31/08/2010
Subscriu-te al Som!
Així rebràs totes les notícies del Som Notícia







Marc Cros




31/08/2010 a 01:25
No cal dir res més. Per respecte al Doctor Broggi millor callar. Només diré que aquestes persones de la Societat Catalana d’Impostors a mi com a independentista no em representaran mai. Senzillament són males persones.
31/08/2010 a 02:07
Hòstia, Ramonet, que n’ets de poca-solta. Qualsevol persona amb dos dits de front sap que no hi ha ningú tan estúpid per fer un comunicat fals com el del Dr. Broggi expressament, dient una mentida que tan aviat com es faci pública es desmentirà.
No tinc ni idea del que ha passat, probablement algú de SCI ha comès un error, o s’ha precipitat. Demà s’aclarirà, segur. I si s’ha comès un error es demanen disculpes, i llestos. Però els quatre desesperats de la secta us heu llençat com a gossos rabiosos a vomitar bilis per la xarxa. Esteu tan necessitats de bones notícies que això us ha caigut com aigua de maig. Però no us servirà de res. Demà tornareu a la realitat. SCI anunciarà que unes quantes organitzacions patriòtiques li donen suport. Passat demà, com a molt tard, descobrireu que per Lleida també comptem amb un excel·lent cap de llista, si el voten els adherits. Com el Toni Strubell. Com la Isabel-Clara Simó. Com l’Hèctor López Bofill. Com més i més adhesions que aniran caient. I veureu com les assemblees del dia 4 i la del dia 11 us deixen en evidència. Esteu acabats. Foteu pena (o gràcia, segons com t’ho miris, hehehe).
31/08/2010 a 07:36
Lamento informar-te que no fareu cap assemblea. El dia 4 el que feu són eleccions, i el dia 11 el que fareu sera un miting o acte electoral.
El president del partit (que no coalició) ja està escollit a dit així com els sis caps de llista per BCN.
31/08/2010 a 08:47
Com no voleu que els reagrupatats s’emprenyin si son els unics que son atacs dia si dia també, i ara amb atacs via internet, diria, pels hackers Solidaris! Ahir mateix, l’amic confuci, m’endevinada els meus dos nicks, com collons ho sap si no és que m’espia?
31/08/2010 a 09:55
A sobre, ni saps què es fa a la teva organització, noi. D’assemblea res de res, perquè això vol dir fotos i vol dir poder comptar i, és clar, els vostres milions d’adherits de franc (sou el partit més econòmic del món) no es veurien per enlloc. O potser el problema és que no trobeu un local tan ampli com per encabir-vos tots. Avui en López T ja ho diu clar: “sense Rcat treurem més vots”. Això és dir les coses clares: ni unitat independentista, ni projecte de país ni punyetes: vots, vots i vots. I aquests ón els que van dir que no es postularien com a candidats perquè no aspiraven a res. Deixeu-nos tranquils, ja que no més quedem tres, segons vosaltres i la premsa del (també vostre) règim.
31/08/2010 a 02:07
Ramón, tu no ets absolutament ningú per insultar-nos. Que valent ets des de l’anonimat
31/08/2010 a 04:32
Quina manera de manipular. Ahir l’Strubell enviant propaganda de SCI a la gent de la Comissió de la dignitar. Avui la utilització interessada d’una personalitat del país. Què serà demà?
31/08/2010 a 04:34
Antisectari, ja són massa els errors de SCI, tu mateix ets un error, amb uns elements com tu el Laporta ho porta clar.
31/08/2010 a 05:12
Aixó del Broggi es una cosa del Strubell
31/08/2010 a 05:51
Quico, qui estigui lliure de pecat que llençi la primera pedra. No ets precisament tu qui pot llençar-ne cap, que ja t’hem pillat masses cops llençant-la i amagant la ma.
31/08/2010 a 05:53
L’antieectari no es cap errada, es la viva expressió de l’esperit de SCI-DC. Segueix aixi home, que els indecisos aclareixen idees amb els teus missatges. No deixis d’escriure home.!
31/08/2010 a 06:23
Poc seriós ai ò de Soli. Foc d’ensenalls. Acabaran malament entre ells. Tot i que tot suma, jo prefereio una cosa mes sòlida i seriosa. Prefereio Reeagrupament
31/08/2010 a 08:27
Que trist, em sembla d’una mala intenció brutal. Conec a l’Uriel personalment i l’aprecio i aquesta técnica de primer dona la gran noticia que sigui titular, encara que sigui mentida, que serà portada mentre el comunicat de desmentiment serà columneta de darrera pàgina i així alguna cosa queda.
Si seguim així fent les coses tant malament la bona gent ens girarà l’esquena i catalunya és plena de bona gent i d’alguns cabro….. utilitzar el Broggi es massa
31/08/2010 a 10:01
A vilaweb encara no hi diuen res.
31/08/2010 a 10:24
I t’estranya si son uns “incondicionals” de la Soli? Mai m’hagues pensat que Vilaweb caiguès tant baix. Mireu si no el tema del robot que dies enrera varen posar a treballar per apujar els vots, ficticiament, a favor de la Soli. Els que varen seguir-ne el rastre informàtic, veren copsar que s’emetia directament des de Vilaweb.
31/08/2010 a 11:34
Vilaweb rep subvencions? Doncs “no hase falta desir nada mas”
31/08/2010 a 10:11
Només et faltava això.Ara manía persecutòria. Els nick o com en vulguis dir són el dibuix que acompanya el comentari. El mateix ordinador té el mateix dibuix.
De res.
31/08/2010 a 12:35
Em disculpo, tens raó, molt bona vista!
31/08/2010 a 10:17
Encara que he hagut de comptar fins a cent abans d’escriure aquest comentari, mantindré allò que vaig proposar-me : no atacar SC com a grup, encara que segueixi actuant amb males arts, ja que l’enemic són d’altres.
“El temps deixa cadascú al seu lloc”
I amb el somriure la revolta.
Josep //*//
31/08/2010 a 10:49
M’he imposat des de fa dies ser respectuós amb tots aquells partits, grups, plataformes que tinguin clar que l’únic camí possible és la independència i l’Estat Propi, malgrat que en alguns hi pugui veure manca d’ètica en la seva manera d’actuar.
Dins la Plataforma de consultes de la qual en sóc membre actiu, compartim aquest mateix full de ruta, malgrat que hi convivim persones amb sensibilitats diferents, algunes independents i d’altres associades a partits, i a l’hora d’organitzar actes CAP problema.
La “societat civil” hem demostrat moltes vegades que podem agafar els polític amb el pas canviat i ara pot ser un altre moment. Pressionar les “cúpules” per exigir-les-hi que estiguin a l’alçada del poble.
L’enemic no són les opcions independentistes diferents a la de cadascú de nosaltres, sinó “d’altres”. I amb els anys aquesta idea la tinc encara més afermada.
L’ÚNICA LLUITA QUE ES PERD ÉS LA QUE S’ABANDONA.
Josep //*//
31/08/2010 a 10:51
Jo us diria que no hem de caure en el parany de barallar-nos, i molt menys de atacar, a la gent que, molts d’ells de molt bona fe, han apostat per SCI. Precisament aquesta desunió entre independentistes es el que cerquen alguns dels seus impulsors per tal de “refredar” l’ independentisme, i posar-lo al servei dels interessos dels seus partits. Ahir a l’inauguració del local de Rcat. a Vic, per cert ple a vessar amb gent dreta fins el carrer, en Carretero, la Rut Carandell i en Carles Mora, ens ho varen dir ben clar: Els nostres enemics son els partits, com el PSOE o el PP, que volen fer-nos desaparèixer per tal de seguir presoners d’Espanya, la resta son els nostres adversaris politics, als que hem de respectar i estar sempre disposats a estendre-hi ponts de diàleg, ja que un dia o un altre, esperem que ben aviat, haurem de anar tots junts cap a la independència. El que entre Rcat. i els nostres adversaris , ens diferencia son els programes i les urgències. No cal esmentar les diferencies amb CiU, que encara van dient que “no toca” i que s’han tret de la mànega l’ensulsiada del concert econòmic per allò de que qui dia passa any empeny. O la manca d’estratègia d’ERC als que el desconcert i la por que els procura un esdevenidor polític, que temen difícil, no els deixa mirar lluny, o bé SCI, que diuen tenir la mateixa intenció que Rcat. en proclamar la independència des del Parlament el mes aviat possible, però que, en canvi, per a ells no cal cap regeneració política (cosa que no es d’estranyar donada l’importància que donen a les llistes). Els de Reagrupament hem de seguir endavant amb la nostra total independència de les maneres d’entendre la política, antiga, que encara patim. Hem de seguir sent valents per redreçar el nostre futur cercant, en tot el possible, hem de cercar l’excel•lència. No ens barallem. Treballem. Hem de fer un nou independentista cada dia, això ens farà lliures, la confrontació estèril, ens seguirà fent esclaus.
31/08/2010 a 13:25
Jordi, ets massa bona fe. No es cert que volguem el mateix.
Molts estan parlant que la divisió possa en perill el 3%. Si la cosa va tant justa la conclusió es que en la propera legislatura no es proclamarà res.
Aleshores on es realment la diferencia, mes enllà de com es fan les llistes, con es fa l’organització, o de quin color es el logo?
http://2.bp.blogspot.com/_01S1-2-bHy8/TGoh2H3BI2I/AAAAAAAAAuc/xWxNZrtQYXU/s1600/italia.jpg
La diferència es diu REGENERACIÓ DEMOCRÀTICA, i aixó no es com es fan les coses internament, sino son propostes politiques clares : llei electoral en districtes, limitacions de mandats, limitacions de sous, supressió de xofers, Audis, Visa’s, supressió de dietes abusives, supresió de multisous.
Els tres tenors de SCI-DC estan a favor o en contra d’aixó? Doncs la seva trajectoria i experiència ens indica que tenen el mateix interès que puguin tenir els altres partits del stabishment.
Son l’enemic SCI? doncs a la vista d’aixó son tant enemics com ho puguin ser CDC o ERC. El lletreret de la “independència” per a ells es simplement marketing. Just per aixó ens ataquen tant, nosaltres som el SEU enemic.
REAGRUPAMENT es REGENERACIÓ, tot lo altre es buscar una cadira, un sou i unes dietes, com el profesor de Deusto que està ara a l’atur, o com l’escriptora que cerca “arranjar-se la jubilació”, o com el candidat que salta del 8 de RI al 6 de SCI perquè te “problemes economics casolans”.
31/08/2010 a 14:48
Hahahahahahaha, Reagrupament és regeneració!!!! hahahahahahahahahaha!
Que be que m’ho passo llegint aquesta web i els vostres comentaris, sectaris!
31/08/2010 a 23:13
La regeneració democràtica es va quedar pel camí.
Si un en Joan.el cap,a casa seva REAGRUPAMENT, només fa malvestats i la seva voluntat, com pot fer creure que a fora tot ho farà bé i com els altres vulguin?
A Reagrupament han equivocat el color de les seves samarretes,tindríen de dur camises brunes, més d’acord amb el seu tarannà autoritari.
31/08/2010 a 13:54
La SC/DC suma, i suma molt, però només mentides.
“El CCN nega una coalició amb Solidaritat”
http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2010/08/el_ccn_nega_una_coalicio_amb_solidaritat_56116.php
Ara mateix estic agraït que no s’hagi arribat a cap pacte entre RCat i SC/DC.
31/08/2010 a 14:22
Que no, que cap mentida, que cap falsedat. Que el Dr. Broggi va acceptar tancar la llista de SCI. Que hi ha testimonis. Que li va dir al Laporta en persona. Una altra cosa és que se n’hagi desdit. Res a dir. El Dr. Broggi és i serà un metge insigne i un gran patriota. Respecte i homenatge a la seva trajectòria exemplar.
31/08/2010 a 17:05
a veure si us aclariu. Segons vosaltres Rcat es ple de crítics. No pot ser que hi hagin tants crítics en una secta home.
La realitat es que els comportaments sectaris en politica es donen en formacions sense ideari. Nosaltres tenim un programa. I vosaltres que teniu? Ah si un manifest fet per 3, un decálec fet per mr. X , una normativa electoral feta per no se sap qui, una comisió electoral que tampoc se sap qui son. QUI ES LA SECTA, PITIKLIN?
31/08/2010 a 15:39
Antisectari….. respecte al Dr. Broggi… i no diguis més mentides.. ni tu ni la teva fastigosa secta de TOP MANTA…… MENTIDERS
31/08/2010 a 15:40
Antisectari….. PROU i una mica més de respecte al Dr. Broggi!!!
No diguis més mentides.. ni tu ni la teva fastigosa secta de TOP MANTA……
MENTIDERS
31/08/2010 a 16:43
Per alguns, els insults són la manca d’arguments i una cortina de fum per tapar les mentides i els globus sonda que van enlairant la seva “cúpula”. La seva “cultura” la raó de la força.
1r- Dr. Broggi tancarà la llista de SC per Barcelona (desmentit més tard per propi interessat).
2n- 4 grups de SI s’integren a SC (són dos).
3r- El CNN també s’hi integra. (El CNN presenta candidats tant a RI com a DC)
5è- Només podran optar a ser candidats aquells que s’hagin adherit fins el 16 d’agost.(???)
No entreu al seu joc, fem servir els arguments i la força de la raó.
Les paraules se les enduu el vent, allò que queda escrit perdura.
Josep //*//
31/08/2010 a 17:59
UN ALTRE NOTICIA FALSA: El CCN nega una coalició amb Solidaritat
Carner explica que la voluntat de l’entitat és que tots els partits que proclamin la independència en els seus programes tinguin un representant del Cercle a les llistes…….. aquest estil es impropi d’independentistes que volen regeneració democràtica, poder encara em fet sort!!!!
Que tingueu un bon dia
pit i amunt
31/08/2010 a 19:21
El Dr. Broggi és una persona íntegra. Els que volen fer mal a Reagrupament són uns antipatriotes, que llancen notícies falses per contaminar l’ambient.
31/08/2010 a 19:24
El que no és tan íntegre és l’Strubell, que s’ha canviat de camisa ràpid perquè li han ofert una posició més bona. Sort que parla de dignitat, Cap credibilitat. Ha plantat reagrupament per anar més amunt en les llistes, el mateix que farien els governants actuals.
Ah! I sort que feien primàries, i que no són a dit, el càrrecs…
31/08/2010 a 20:04
Quines bretolades tot plegat!! Quan jo vaig començar a opinar en el Som Noticia, m’agradava perque hem semblava que per primera vegada havia trobat un lloc on es podìa parlar respectuosament i de manera constructiva. Crec que m’he equivocat, quina unitat voleu dels dirigents, si entre vosaltres us tracteu com si fosiu enemics? Aquesta es la manera de demanar unitat als nostres dirigents? Tots som catalans, Tots volem la nostra terra lliure!! Que ens separa? Els personalismes dels dirigents? Perque els-hi retraiem lo que molts de nosaltres fem?
Ja està bè!! Jo puc tindrer mes simpaties per un o per altre, pero lo que els hi demanare a tots es unio i unio i unio, i no malparlare de cap, per que això nomes es fer lo que volen els espanyols, perque mentres ens barallem entre nosaltres, no farem res.
31/08/2010 a 20:59
TOTS ELS INDEPENDENTISTES TENIM EL DEURE MORAL D’ANAR A VOTAR UNA OPCIÓ INDEPENDENTISTA I SUBSTITUIR ELS PARTITS REGIONALISTES (CiU,PSC i ICV) PER INDEPENDNETISTES. QUE CAP INDEPENDENTISTA FALTI A LA CITA AMB LES URNES!!!!!….. i prou baralles, collons.
Com deia en Cruiff…. i ahir en Carretero: “en la campanya electoral d’aquesta tardor, sortim a passar-ho bé”
pìt i amunt..
01/09/2010 a 03:27
Reagrupament no posa cap condició per fer una coalició amb Solidaritat (simplement fer una candidatura conjunta que es comprometi afer una declaració unilateral d’indepedènncia; perquè és l’important). Solidaritat, fins ara, avantposa el seu procés d’escollir candidats a qualsevol pacte. Qui posa condicions i qui no en posa? Qui diu que després del 4 de set segueix obert a pactar i qui diu que ni parlar-ne? Qui diu que és millor anar separats (López Tena) i qui té les portes obertes a fer una candidatura conjunta?
El que no s’entén és dues persones (Lòpez Tena i U. Bertran), que abjuraven de l’estratègia de la declaració unilateral d’independència fins a inicis de juliol, de cop i volta, quan Rcat ja ha fet els seus deures (llistes plenes de 135 noms, però obertes a futurs pactes) i després de la manifestació del 10 de juliol, es despertin en plenes vacances, copiïn el programa de Rcat (que abans rebutjaven) i exigeixin a Rcat que es plegui al seus desigs. Tres persones nouvingudes a aquesta estratègia són capaces de posar condicions a 3.500 que duen treballant 1 any i mig! Parlar i pactar sempre es pot fer amb tothom, sempre que aportin coses positives. Però l’únic que ha fet Laporta, Tena i Bertran, creant una nova candidatura és dividir aquesta estratègia, crear confusió, desencís i crear les condicions perquè finalment no hi hagi diputats compromesos amb aquesta estratègia. De veritat pensaven que creant una nova candidatura afavoririen aquesta estratègia. Qualsevol persona amb sentit comú veu que és allò que haguessin fet els enemics d’aquesta estratègia (Espanya) o aquells a qui perjudica (CiU i ERC; que curiós que Tena i Bertran pertayin a aquests dos partits; ai, perdó que per fer coses així, un primer n’ha de sortir, sinó se li veu massa el llautó). Dins de Rcat o amb Rcat, qui sigui. Tot és parlable i pactable. Amb imposicions prèvies, quin pacte hi pot haver? I si un vol la unitat (Rcat), sense condicions, però l’altre no vol cedir, no vol fer una coalició, si no és de la manera que vol imposar, qui podrem dir que sigui responsable que no disposem d’una única candidatura? Potser a can Madí i a can Vendrell en saben alguna cosa perquè tenim aquest panorama.