Reagrupament, a les portes del Parlament, però Solidaritat en quedaria fora

05/09/2010

Política

Carretero i Reagrupament, amb l'enquesta a favor

La Vanguardia publica una enquesta que col·loca Reagrupament a les portes del Parlament, amb un 2,6% d’intenció de vot, mentre que no dóna opcions a Solidaritat Catalana per la Independència. L’enquesta atorga 61 escons a CiU, que d’aquesta manera s’allunyaria de la majoria absoluta. Això, però, no sembla comportar una recuperació del PSC, que obtindria els pitjors resultats dels últims trenta anys, amb 31 o 32 escons. Qui sí sembla recuperar-se és Esquerra, que suavitzaria el seu descens i assoliria 15 o 16 escons. El PP en guanyaria un i passaria de 14 a 15. ICV, per la seva banda, mantindria 12 diputats. L’enquesta assenyala que Ciudadanos i Reagrupament estan en el llindar per entrar en el Parlament i obtenir tres diputats. L’enquesta es va fer entre l’1 i el 2 de setembre.

Subscriu-te al Som!

Així rebràs totes les notícies del Som Notícia

141 comentaris a “Reagrupament, a les portes del Parlament, però Solidaritat en quedaria fora”

  1. Esparver diu:

    Si finalment Reagrupament és la única opció independentista que entra o es queda a les portes del Parlament, podrem acusar “de facto” a Solidaritat d’haver fragmentat el vot independentista. Gràcies a ells, una única candidatura independentista transversal haurà estat impossible i quan tot pronosticava que Esquerra realment se’n fotria una de bona ara sembla que molts que amb aquesta disbauxa no saben què votar, tornaran a votar immobilisme.

    Respon

    • Jordixic diu:

      Quina raó tens Esparver, pero crec que els resultats trets a les primaries de SCI els faran baixar del núvol en el que estaven, i tot tornara a encaussar-se a la seva llera.
      Visca Catalunya LLiure i Unida.

      Respon

  2. blaufosc diu:

    A la ment de molta gent, la política és ben senzilla… Uns són bons, els altres dolents. Llàstima que el món no sigui tant bonic ni senzill. Llàstima que hi hagi gent tant maniquea i curta de mires. En fi… amb comentaris com aquest, plens de rancúnia, tampoc anirem enlloc.

    Respon

  3. Manel diu:

    Si Reagrupament va per davant en les enquestes i està més ben posicionat, raó de més perquè els independentistes concentrem els nostres esforços i fem pinya amb Reagrupament, per sumar i donar utilitat al nostre vot.
    En canvi, si disperséssim forces, correriem el risc que no entri cap diputat independentista (d’entre els 135) al Parlament.

    Per cert, normalment les enquestes sempre han donat menors expectatives a l’independentisme del que després ha succeït a l’hora de la veritat en la jornada electoral… Per tant, possiblement Reagrupament tingui millors expectatives que estar només a les portes del Parlament, i pot ser l’agradable sorpresa d’aquestes eleccions.
    Però per a això queden 2 o 3 mesos de bona i intel·ligent feina per als reagrupats… Endavant!

    Respon

  4. Confuci diu:

    Comentari escrit el dia 30/08/2010
    No pague la pena votar ni l’un ni l’altre(*en referència a SCI i Rcat després de decidir anar sols a les eleccions).Cap dels dos sols treurà res i entre votar a qualsevol tonto ( *vot perdut) o fer-ho al diable, m’estimo més votar diable.
    Em tornaré a pensar el vot a ERC!
    Mireu-vos l’enquesta de La Vanguardia.

    Respon

    • joan diu:

      Vamos a hacer que piensen “No pague la pena votar ni l’un ni l’altre”, te parece Carmen? Claro que sí José Luís!

      Anem a fer que pensin “No pague la pena votar ni l’un ni l’altre”, no et sembla Josep Antoni? I tant que sí Artur!

      Anem a fer que pensin “No pague la pena votar ni l’un ni l’altre”, no et sembla Ernest? I tant que sí Joan!

      … i mes … i mes …

      Reagrupament, l’enemic a batre!

      Respon

  5. Confuci diu:

    Ull! La mostra és petita, 800 enquestats,el marge d’error pot ser important per els resultats petits.

    Respon

    • rosa maria diu:

      En català, diem “ull viu”. Ull, és una burda traducció del castellà.

      Respon

  6. Una altre diu:

    Aquest sí que fot por als espanyoleros. Tens el meu vot Joan Carretero.

    Respon

  7. Jordi B diu:

    Perquè La vanguardia dóna més possibilitats a Carretero que a Laporta? Ara són amics de reagrupament? Grup Godó ja comença amb la seva campanya. Què se’n pot esperar d’aquests tinyosos españolistes i fatxes a qui haurien de fotre fora però ja? Res. Aquest diari blasfem és un dels càncers de Catalunya.

    Respon

  8. ramon diu:

    A l’enquesta es comencen a veure coses que abans s’amagaven. RCAT entrarà amb força al Parlament, malgrat els esforços de CIU i ERC per inflar el submarí SCI. El que és fals és el resultat d’ERC i de CIU. Segons l’enquesta ERC estaria en 15 diputats, CIU 61 i RCAT 3-5 , la realitat és que Ciu estarà més lluny de la majoria absoluta i que ERC s’estavellarà . ERC treurà 6-9 diputats , RCAT 8-10 i CIU 52-55.

    Respon

    • alex diu:

      Ramon…. potser crec que vas be,el que passa que no crec , que Ciu es quedi amb menys diputats,1-3 potser Erc tingui mes baixada del que es diu , jo crec que si es quedés amb 12-15 seria … es normal, Esperem pel be del pais que el Pso i PP Cd baixin en n de vots i parlamentaris,i qui ve el tema Rcat

      Barcelona 3% = 85 a 93000 vots segons participacio = 3 escons
      Girona Tarragona i LLeida … es mes car el tema de repersentacio ,30,40,20 = 1 esco… mes o menys osigui que si Ciu en perd 3 i Erc 6-7 i Rcat tingues 3 segur on son els altre 6-7? Tant de bo tinguis rao,però a ras d ull….. ara mateix la cosa esta aixi i pensa que ja he descartat que la paranoia española ja no tingues els seus 3 escons made in Barcelona

      Despres hi ha una cosa que em fa basarda ,el component regional de la nacio catalana, Ni Cdc es presenta a illes tenint en comte que Um està esfonsada ni al P valencià aposta com el Pnb fa a Nafarroa amb Ea- Nafarrao bai aralar
      Erc al pvalencia ha fet…. res 6 regidors i 4 són Sueca no ha volgut aidar al nacionalisme ,només l esquerra dels collons EL REPUBLICANISME vol dir inteligència política i Erc al sud és un fracàs,en quan Erc a les illes …. va millor que al pvalencià çò està clar.
      Rcat que farem a illes i franja i Pvalencià’??pODRIA ESSER UNA NAFARROA BAI? nO HO CREC QUE LI DEIXIN, però seria es millor
      reunificació i independència

      Respon

  9. Pere diu:

    A La Vanguardia treballen directament per CIU naturalment ja fa dies que disparen i més que dispararan (com ja fa el seu diari esportiu, El Mundo Deportivo) contra Laporta (i Solidaritat) perquè Laporta, a diferència de Carretero, sí que és una amenaça que atreurà un grapat considerable de vots provinents de CIU.

    Respon

  10. Pere Font diu:

    Reagrupament no és només una amenaça per CiU sinò tambè pel Tripartit i tot l’espanyolisme. Si Reagrupament tal com sembla entra al Parlament comportarà un gran auge de l’independentisme i serà l’inici d’una Catalunya lliure i catalana.

    Respon

  11. ases diu:

    Xicots sectaris de reagrupamengt que nomès sabeu tirar merda a altres independentistes, a la enquesta no han preguntat per solidaritat catalana.

    ESTEU BOJOS!!!!

    Respon

    • Jordixic diu:

      Ja vas anar a votar ahir a les primaries o la dona et va fer anar a la platja.
      Quina ignorancia !!!!

      Respon

    • Joanic diu:

      I això d’on ho treus? A les enquestes a peu de carrer normalment et pregunten si votaràs i en cas que si, diguis a qui.

      Respon

  12. Quico Ventalló diu:

    El pitjor que li pot passar a un independentista és que el conde de Godó manipuli a favor d’ell. Ja sabeu que LV sempre defensa allò que convé a l’espanyolisme. No em faria cap gràcia passar a ser company de viatge dels Duran Lleida o Rosell. Ja sabeu la dita ” Si La Vanguardia et defensa es perquè defenses els seus interessos”

    Respon

    • Carles diu:

      No hauria de estar comptam vots?. Deu ser molt complicat això quan encara no hi ha una llista publicada amb els resultats. Per cert, com pot ser que en Laporta tingui 2.316 “vots” i el segon grup tingui 787 “vots”. No estareu parlant de PUNTS? No es tractava de que la gent anés a votar a tots els seus candidats? Més de 1500 persones només han votat en Laporta?

      Respon

  13. Quico Ventalló diu:

    Carles, si fossin 1500, sempre serien 526 més dels que van votar Carretero i la seva llista única. Nosaltres disposàvem de 249 opcions per votar lliurement i votades per més de 3.000 adherits, pels menys de 1000 de vosaltres.

    Respon

    • Jordixic diu:

      Quico que a SCI van votar 3000 i a la 2ª assamblea de Rcat ho van fer 9000, atarrissa d´una vegada !!!!

      Respon

      • Quico Ventalló diu:

        Jordi, que jo hi era :) . En tot cas haurem de convenir que les dades de la vostra web estan equivocades: segons els vostres documents oficials els votants no arribaven a 1000

      • Jordixic diu:

        Ja ho se que hi eres, i vas treure molts vots ??? Per cert mirat bé les dades i no fagis demagogia punyetero….jejeje

    • Carles diu:

      No m’has entès. Cada persona tenia 15 vots. Si a Barcelona van votar 2.421 i al
      Laporta 2.316 com pot ser que al 2on grup tingui només 787 vots? O la majoria dels que van votar al Laporta només van marcar aquesta casella o esteu parlant de PUNTS.Si fossin punts no estaríem parlant de 2421 votants o tampoc sortirien els comptes. Per exemple si a Tarragona van votar 257 i en López va tenir 292 vol dir que esteu parlant de punts.
      Una llista amb els vots i els punts per candidatura seria molt clarificadora però entenc que la cuina és la cuina.

      Respon

  14. Quico Ventalló diu:

    També m’hauria-ho d’explicar com el conde de Godó, en pocs dies, us fa pujar de 0’5 a 2’5 de porcentatge de vots. Segur que no podeu i si podeu l’explicació és tant dura i anti-catalana, que no gosareu dir-ho. Qualsevol sociòleg o entès en demosc+opia us dirà que la manipulació és absoluta i total. Mediteu-

    Respon

    • albert diu:

      quico, se t’en va la pinça, que ara som espanyolistes?… si algo som, es que venim dient el mateix de sempre, i ja saps el que es, res que li agradi al Godó

      Respon

  15. Quico Ventalló diu:

    Albert, que us utilitzen per frenar SC i per desmobilitzar l’independentisme és evidentissim. Observa que quan RCAT anava bé, ami sortia ala premsa; ara pots veure Carretero entrevistat per tot arreu ( i aviat el Canela). Si sempre ha dit el mateix, perquè abans l’ignoraven i ara la premsa espanyolista l’està promocionant?pel bé de la terra?, no, oi?

    Respon

  16. albert diu:

    no hi ha pitjor cec que qui no vol veure
    el gran enemic a batre es rcat o ract+sci, sci sol no ho es, se’l guanya sol amb l’inconsistencia i el vedettisme, que aixo el sistema ja hi sap jugar,
    a veure si presioneu als vostres jefes i els porteu al pacte

    Respon

  17. Quico Ventalló diu:

    albert, jo mai votaré al Carretero. Abans que independentista sóc demòcrata

    Respon

    • alex diu:

      democràta vol dir arribar el pnt que la tonteria sigui el camí a recorrrer? Mira noi a a la guerra es va amb bales i exercit ,no amb papaerets assamblees i vots i gent que sempre dubte de tot, no vols venir… no vinguis, però n o emprenyis amb el punt i la coma ,altres estant fent coses series,si tens complexe de comtable o bibliotecari… fes pero no emprenyis als que aniran un pas endavant.
      Seny= covardia
      demòcrata = torracullons
      Tu .. fes el que vulguis
      I et faig saber una coseta per arribar a la democràcia d un estat català ,primer cal la independència , no al revés

      Respon

  18. Jordi B diu:

    Pero Quico, no deies que pararies de parlar malament dels demès? I si no recordo en Carretero ha sortit als mateixos llocs que en Laporta, potser en molts menys. Aixó si, fixa’t en l’iluminació i la mala llet de les preguntes, per exemple en les dues entrevistes a wilaweb, i voras a favor de qui van els subvencionats.
    Nosaltres frenar SCI? Cony, si pel carrer el volen robar la cartera el frenaràs o potser no, i li regalaras “solidariament”. Au va Quico, explica contes a qui no us coneixi, que jo de petit jugava al carrer,coi, no soc un pijo de Pedralbes al que puguis enganyar facilment amb dispersions de fum.

    Respon

  19. Jordi B diu:

    Quico no ens fa pujar en Godo, a l’enquesta ceo del 7 de juliol ja sortia aixó, i per aixó justament es van espantar i van crear SCI.

    Respon

    • Quico Ventalló diu:

      A l’enquesta que dius i posaven Laporta dins

      Respon

    • Confuci diu:

      Al CEO que tu dius 3a onada, 7 de juliol 2010, REAGRUPAMENT es queda amb un escarransit 0,6% d’intenció de vot.Punt 2.4 Perpectives electorals.
      “El pitjor tonto és aquell que pensa que els altres ho són més que ell”.

      Respon

  20. Quico Ventalló diu:

    Parlar malament és argumentar educadament?

    Respon

  21. Llull Bedoll diu:

    Jo soc reagrupat. Quan sortí SC m’hi vaig apuntar com a simpatitzant per què em semblava que si s’assolia una entesa aniriem millor. Desprès les coses em sembla que no quadren, quan vaig anar a la presentació de SC a Lloret de Mar (44 assistents) l’E. Valdero a la presentació va fer servir per primer cop el concepte de regeneració democràtica. Allà va haver-hi gent que es maravellava que, tot donant-los el no. de compte no hi cobraven el rebut; es veu que només pel fet de haver donat el no. ja n’hi havia prou. A la web l’última xifra de “som no sé quants” era de aprox. 17.000 (adherits+simpatitzants). Al pdf de les votacions emès per SC la xifra baixa a 14.031, però el gran dubte és quin rigor ténen aquestes xifres? En un partit o plataforma en què han mentit reiterades vegades pot creure’s hom el que diuen? Jo el que veig és que a la circumscripció de Girona, en Toni Strubell va deixar Reagrupament i ha sortit elegit per SC; ara be, amb Carretero el lloc a la llista era el 4 ó 5. En Strubell diuen que ja no te la plaça de lector a la Uni. de Deusto seu San Sebastián (i al professorat i llista d’experts de la web de la Uni. ja no surt en Strubell). Sembla que torna a Catalunya (a casa que te a Castell d’Aro tinc entès) i necessita feina. Òndia, Strubell, tu també? Aquesta era la teva comunió amb Reagrupament? Darrera la teva voluntat mil vegades expressada de compromís no hi havia res més que el assolir un lloc de diputat? Has quedat al nivell dels Valdero, Pereira i tutti quanti.

    Respon

    • Quico Ventalló diu:

      Bedoll, quina mena de regla de tres és aquesta que tothom mentre està a RCAT és un patriota exemplar i quan marxa passa a ser un criminal en sèrie? :)

      Respon

      • Oriol Prats diu:

        Aplicant la lògica, depèn de com va i com se’n va! Lògica, noi, lògica!!!!!!!

  22. Quico Ventalló diu:

    Per si ho voleu tenir clar, utilitzeu les enquestes internes de CiU i PSC (las de veritat, no les manipulades pels espanyolistes del Grup Godó). RCAT no existeix i la pujada impressionant la fa SC, només cal veure com omple tots els actes de gom a gom. Godó l’única que fa és carregar-vos les piles…i no per res bo

    Respon

    • ops diu:

      Si, omple sales. Pero els menors d’edat que vanabuscar autografs no voten.
      El Killus que van a veure l’expresident del Barça, tampoc.

      Respon

    • Ramon diu:

      Tu no hauries de començar ha estudiar una mica, per a fer un paper digne al parlament del zoo?
      Apa!! ves a llegir una mica, estudia, i deixa de fer el borinot. Què, la veritat, fa mal als ulls veure un “futur parlamentari” amb el teu nivell.

      Salut,

      Respon

  23. albert diu:

    Everything that deceives may be said to enchant.
    - Plato

    You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you cannot fool all of the people all the time.
    - Abraham Lincoln

    Respon

  24. Àlex A diu:

    Sóc Reagrupat i, sense que serveixi de precedent, coincideixo un pèl amb en Quico, quan rcat no sortia a les enquestes ens queixavem de la cuina i ara no ho fem, la cuina, si existeix, encara hi és. Fiem-nos doncs d’enquestes normals, no sé si les del CEO ho són però fa uns mesos ens donava a rcat un % similar al de ciutadans. Haurem d’esperar a que comptin a SCi per situar-nos exactament.
    Per resoldre el dubte només ens queda una solució i és un acord Carretero-Laporta, això és el que realment fa por i el que es vol evitar de totes totes, començant per moltes de les acusacions que ens fem mutuament, la darrera i més inversemblant, que Rcat és espanyolista per sortir bé a la foto de LV, per favor!!!!!!!!!!!!!!

    Respon

    • Quico Ventalló diu:

      Alex, no ho giris, ami he dit ( no sóc tan curt de gambals) que RCAT sigui espanyolista; només dic que està sent utilitzada pels espanyolistes.
      Respecte a la unitat, us heu preguntat si Carretero realment la vol?

      Respon

      • Àlex A diu:

        Jo crec que sí però, pel que sigui, vés a saber els intrinculis politiquils, no ho deu veure clar de moment, a veure si les circumstàncies es van redreçant i al final passa.
        Deixa’m que et torni la questió, JL i ALT la volen, suposo que n’Uriel sí, al cap i a la fi va estar trucant a molts reagrupats perquè marxéssin amb ell :) permet-me la broma

  25. Monserrat de l'eixample diu:

    Quico, tranquil podras votar rcat sensevotar carretero, vius al valles i en carter es presenta per girona.
    Lo de sci va morir ahir.
    800 votants a bcn, 6000€ Per. Les despeses, i tanqueu la paradeta

    Respon

  26. Quico Ventalló diu:

    Montserrat, ahir va ser espectacular. Vaig veure fins i tot gent plorant conscient que estava naixent una cosa nova, amb força i posant a la pràctica la regeneració democràtica. En un mes som 5 vegades més al corrent de pagament que el vostre partit. Qui estrany concepte tens de la mort

    Respon

    • Monserrat de l'eixample diu:

      Aixo es mentida i ho saps

      Respon

      • Quico Ventalló diu:

        Montserrat jo mai us votaré, sobretot després de llegir els vostres comentaris integristes, homòfobs i intansigents propis del XIX. Jo vull una Catalunya del segle XXI: lliure, democràtica i plural. Prefereixo democràcia i llibertat a unitat a qualsevol preu.

    • rosa maria diu:

      Llegeix, si us plau, l’article de’n Salvador Cardús a l’Avui.

      Respon

    • Joan Petit diu:

      Mentider

      Respon

  27. Albert diu:

    Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha!!!!
    Aiiiiiiii que em descollonu!!!!!!!!!!
    Encara hi ha algú que su creu???? ha,ha,ha,ha,ha,ha!!!!!
    Per déu!!!! Algú ha vist les fotos dels actes de Solidaritat!!!!! Desperteu companys que cada dia neix un tonto i només cal trobar-lo!!!!! El dia que Rcat porti 2000 persones a Vic, com deia aquell del APM, me la tallo!!!!!
    Sigueu realistes i no perdeu mes el temps!! Catalunya també us necessita i els vostres vots es perdran quant no aconseguiu entrar al Parlament i tots els vostres vots es tinguin que llençar!!!
    Reagrupats!!! Reagrupeu-se i voteu Solidaritat Catalana.
    Catalunya us ho agrairà!!!

    Respon

    • Àlex A diu:

      noi, com a responsable de marketing no et guanyaries les garrofes, com serien les teves campanyes? consumidors sou una merda però compreu-me que necessito els vostres diners

      Respon

      • Albert diu:

        No Àlex. Quan dic “Desperteu companys que cada dia neix un tonto i només cal trobar-lo!!!! no es el que jo opino dels Reagrupats, sino el que deuen de pensar els que fan aquest titular, es a dir els de Som Notícia dels Reagrupats, ja que no s’enten que us intentin pendre el pel d’aquesta forma!!!
        Acepta l’explicació company!!

      • Àlex A. diu:

        Albert gràcies per l’explicació, som prou grandets per veure les notícies tendencioses, per mi aquesta no ho és, són dades d’una enquesta, que sigui o no fiable és una altra qüestió, però és el que hi ha

    • Oriol Prats diu:

      2000 a Vic? Reagrupat mentider: érem 20.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per cert, algun dia sabrem QUANT ha costat la pre-campanya de SCI? I qui la paga? perquè Rcat quan fa assemblea fa pagar als assistents; i passa el plateret en els seus actes. La milionada gastada ja per SC, d’on surt? O això no us preocupa, sofisticats? Per altra banda, això dels adherits a SC serà com un dels tres misteris de Lourdes: MAI SABREM QUANTS SÓN DE DEBÒ. El gran líder diu divendres que 17.000 MILITANTS (!); d’un dia per l’altre us han desaparegut 4.000. No passa res si fóssiu una organització seriosa i sense supèrbia, però com sou com sou, l’òstia que us fotreu serà de campionat. No com a Rcta, que ja tenen 0 dipitats i tot el que vongui serà benvongut, siguin 1,2,3 o cap. En canvi, us imagineu si un desl 3 tenors no surt diputat????????????????

      Respon

  28. alfons / santes creus diu:

    Falten tres messos per les eleccions, a partir d’ara tot pot canviar. De moment un diari tant de la “caverna” com la Vanguardia, ja no pot “amagar” mes temps que Reagrupament puja a marxes forçades… Els que volem la Independència, pro sense “Dragon Kan”, tenim de treballar molt per donar a coneixer el nostre programa. Si podem arribar als votants (amb els pocs recursos que tenim)… la gent no es tonta i sap qui es sincer i qui vol la “menjadora”

    que tingueu un bon diumenge

    pit i amunt
    alfons

    Respon

    • inda diu:

      Para ja d’intoxicar, cony ¡¡¡ Amb els teus comentaris sectàris l’únic que fas, és mal al teu país ¡¡¡¡¡

      Respon

  29. Monserrat de l'eixample diu:

    Carretero més lider polític (3,7 amb un 47% de coneixement) que Laporta (2,9 malgrat ser conegut en un 90%)
    Enq la vanguardia

    Respon

  30. Bernat diu:

    Desacreditant un català un es converteix en un enemic més de Catalunya. I d’enimics ja en tenim massa. Cada baralla que tenim és converteix en un aplaudiment espanyol. Siguem curosos per tirar endavant.

    Respon

  31. Monserrat de l'eixample diu:

    No compteu amb una cosa important: laporta te dretactors a marxes forsades, carretero nomes 50 capolls que ara están a la Secta de Capolls i Impostors
    Ahir va ser el vostre wako a l’hotel fawlty, nomes 800 vots/2400 punts per el lider es molt poc despres de tanta matraca

    Respon

  32. Tintín diu:

    A partir d’ara comença la batalla per fer arribar el missatge de Reagrupament a totes les llars del país per anar guanyant suports a mesura que s’apropin les eleccions i donar la gran campanada el dia D. Tots i totes a treballar per contagiar d’il·lusió i entusiasme tots els que volen una Catalunya lliure. Endavant les atxes!

    Respon

    • Manel diu:

      Completament d’acord. Aquesta enquesta encomana optimisme, i això ens dóna més energia als reagrupats per fer actes, donar a conèixer el projecte de RCat a pobles i ciutats de CAT. Cal que augmentem els suports per assegurar representació parlamentària, i assegurada aquesta, després, com més elevada sigui, millor. A partir de demà dilluns tot està per fer, i tot és possible.

      Respon

      • Quico Ventalló diu:

        Manel, mai hauria pensat que acabaries fent la feina bruta al conde de Godó.

  33. Jordi B. diu:

    Confirmat per interventors independents
    Escasament  han  anat  a  votar  1000  PERSONES.   cada  persona  emetia  3  vots

    Respon

  34. BCAT diu:

    Adherit = 20 euros. Pagament unic i t’assegures que no hi haura baixes en un any.
    Reagrupat = 6 euros al mes costos assemblea = 72 20 = 92. Un reagrupat al corrent de pagament es molt mes fidel.

    Conclusions: els de Sci han estat llestos. Si d’aqui tres mes se’n van en orris, ja han cobrat. Tindran 0 baixes i poden creixer mes rapid en el curt plaç.

    Respon

  35. Pere Font diu:

    A mi votar una llista amb gent com el López Tena del que tots sabem de quin peu va coix o millor dit tirat per terra i el kinki de Valdero em faría venir basques. Després h’hi ha que es queixen de que en Carretero tingui una nóvia tal com Déu mana.

    Respon

    • Quico Ventalló diu:

      Veieu perquè ens fa cosa “unir-nos” a vosaltres?. Estem a Europa i l’any és el 2010 !

      Respon

    • Confuci diu:

      Mira a mi que tingui una nóvia o dues, o que el sorprenguin in fraganti en una habitació del hospital, tan se me’n fot i ho trobo bé.
      El que no tolero, és que faci tot el que vulgui amb el que no és seu. No pot imposar la seva voluntat, o nóvia allà on vulgui per damunt de tot i de tothom.

      Respon

  36. Tintín diu:

    Aquest Quico Ventalló no té res millor a fer que abocar aquí les seves fòbies contra Reagrupament? Faria bé de visitar un metge que jo sé!

    Respon

  37. Jordi B. diu:

    CONFIRMAT, ELS RESULTATS ELECTORALS SON MENTIDA:
    el nombre de vots hauria de dir PUNTS
    votants x 3 = punts, no vots
    I LES ABSTENCIONS TAMBÉ SON INVENTADES, NO HI HAVIA LLISTA DE CENS, S’ANAVA FENT CONFORME ES VOTABA.
    SON UNS 1.038-1.080 ADHERITS m’axim
    no s’ha facilitat l’acta de l’escrutini a cap candidatura
    ALT+Uriel = TRAMPOSOS .!!!!!!

    resutats reals :
    Barcelona 2421 punts / 3 = 807 adherits
    Tarragona 292 punts = 95/100 adherits
    Lleida : 118 punts = 39 adherits
    Girona : 291 punts = 97 adherits

    Quico Ventalló, si ets una persona honesta, demana l’acta REAL de la votació i fes-la pública. Tens dret com a candidat, i si no te la donen, que no te la donaran, reclamala judicialment als presidents de mesa.

    Respon

    • dinoucat diu:

      Bé, segurament direu que tiro merda, però simplement us vull mostrar uns càlculs que he fet amb paciència.

      He organitzat els candidats de Barcelona en grups hi he agafat el nombre de vots més alt de cada candidatura. He sumat els vots de totes les candidatures i m’ha sortit un resultat de 12.313 vots.

      A partir d’aquest valor se’n poden fer algunes suposicions que són dignes d’anàlisi:
      – Si han votat 2.421 persones –tal com diuen– de mitjana cada votant només han fet 5 vots.
      – Si els votants han fet els 15 vots i els 3 i 2 punts, només hi ha hagut 684 votants.
      – Si els votants han fet només els 15 vots sense els punts, només hi ha hagut 820 votants.

      Intentant veure d’on poden sortir els 2.421 votants, només s’hi aproxima si es considera que els 15 vots es fan individualment i no per candidatures. És a dir, que si sumem els vots de cadascun dels candidats –dona 45.876 vots– i considerem que els votants han fet tots els vots possibles, surten que hi ha 2.548 votants. Tot i que segons el reglament aquest càlcul s’hauria fet amb mala fe.

      Respon

  38. Joan Petit diu:

    Sí. A en Quico li han aixecat la camisa en unes primàries on era impossible guanyar i evoca la seva ira aquí. projecció.

    Respon

    • Quico Ventalló diu:

      Quina mania teniu en creure que tothom està irat com vosaltres, sincerament, entro per morbo; és com entrar al tunel del temps i situar-me en un ambient rural en ple segle XIX: fanatisme, homofòbia, fonamentalisme, xenofòbia…cullons, no us emprenyeu, però sembleu un parc temàtic de Comarquinal el 1820.

      Respon

      • Jordi B. diu:

        Quico, homofòbia, fonamentalisme, xenofòbia on l’has vista?.
        fanatisme es quan a algú li demostren una falsetat i surt dient idioteses.
        Qui es la Secta?
        Ahir votaveu al Hotel Fawlty o a Wako?
        Qui son ara els “nens del panís”?

  39. Jordi B. diu:

    dinoucat, lo teu es “especulació”, lo meu es informació directa…

    Respon

    • dinoucat diu:

      El que escrit posa en entredit els valors donats per SCI. Lo que dius tu, algú podria dir que t’ho inventes (tot i que comparat amb aquests càlculs sembla que es corroborin), en canvi els càlculs fets són irrefutables.

      Respon

  40. Albert diu:

    No us foteu tantes pallas mentals. Mireu les fotos de Vic i ja está tot dit!!!
    Hòstia!! m’ha sortit un rodolí!!!!

    Respon

    • dinoucat diu:

      Albert, no és cap palla mental, simplement no surten els càlculs. Amb el nombre de votants que diuen que hi ha hagut, la suma de vots a les candidatures hauria d’haver estat al voltant dels 40.000, i només n’hi ha hagut 12.000. Si això fos cert, els votants haurien votat només a 5 candidatures de mitjana. I això no m’ho crec.

      Respon

  41. Jordi B. diu:

    dinoucat, tens raó, pero deixa-ho estar, que son de lletres.

    Respon

  42. Josep P diu:

    Quico,
    com a elegit a la candidatura per Barcelona podries comentar aquesta notícia:

    http://albert-vila-vilar-solidari.blogspot.com/

    i també que qualsevol persona sense ser adherit ni simpatitzant pagant 20 € podia votar a les vostres “primàries” ?
    I amb el somriure la revolta.
    Josep //*//

    Respon

    • Quico Ventalló diu:

      Ja ho he llegit. Quina argumentació més feble no?, resulta que prefereix les llistes a dit a les primàries pels següents motius:

      1- perquè a algú li van proposar fer un míting i a ell no, i?
      2- perquè els candidats es poden presentar en equip (jo mateix) o de forma individual, i?
      3- perquè algú va demanar el vot per algú, i?
      4- perquè es va ampliar la data de tancament del cens, i?

      Doncs res, espero que el Dr es decideixi a complir els estatuts de RCAT i feu primàries i ens ensenyeu com es fan

      Respon

  43. Pere Font diu:

    Ja es pot dir ben alt, les primaries de SCI han estat una enganyifa. No se les creuen ni ells.

    Respon

  44. Carles diu:

    Quico, si parleu de vots i la participació a Barcelona ha estat de 2.421. Només el 20% de la gent t’ha donat suport? I a partir del 40, menys del 10% de suport! Això és possible? Estaria legitimat un candidat amb el 20% o menys de suport?

    Respon

    • Quico Ventalló diu:

      Em sento més legitimat que la Sandra Lomas, per posar-te un exemple planer

      Respon

      • Carles diu:

        Doncs no se que dir-te a RCAT tots els candidats van rebre > 90% de suport. Amb un 20% (si és veritat la participació) la cosa queda una mica rid

  45. glòria diu:

    Algú sap perquè des de fa unes hores no es pot entrar al web nacional de Reagrupament? No serà que ens han fet un atac informàtic?

    Respon

    • Pep P diu:

      glòria :Algú sap perquè des de fa unes hores no es pot entrar al web nacional de Reagrupament? No serà que ens han fet un atac informàtic?

      Durant tot el dia es treballa en la millora de la web i resta de xarxa

      Respon

  46. Josep P diu:

    Glòria,
    ni tampoc al de la Plataforma pel Dret a Decidir.
    Tot molt estrany.

    I amb el somriure la revolta.
    Josep //*//

    Respon

  47. Quico Ventalló diu:

    Glòria, jo no he fet res o.0

    Respon

  48. Pere Font diu:

    Quico Ventalló ets un reprimit, no ho pots evitar, a més a més sembla com si les dones no t’agradessin, vés amb amb qui tu ja saps que et consoli.

    Respon

  49. Quico Ventalló diu:

    Pere Font, ñes per comentaris com el teu no vull la “unitat” amb vosaltres. Una Catalunya com la que proposes no m’interessa gens. Estem al 2010, no al 1810 !

    Respon

  50. Pere Font diu:

    Fes-te fotre Quico Ventalló, Catalunya serà catalana o no serà !!!

    Respon

  51. Joan Morenilla diu:

    Estimats companys…no sé el per qué de tanta baralla..tots lliutem pel mateix…o nó??
    Soc reagrupat desde fà més de un any i mig i, jo personalment no vuig entrar en aquestes discusions qu´el únic que fà es debiliter-nos a tothom.
    Sis plau sigueu prou madurs i treballeu fort i honestament per la vostre causa com jo farè….i si no podem anar tots els independentistes junts…al menys treballem junts per conciençiar a la gent del carrer que el millor per tots els ciudatans de Catalunya es la opció de tenir un estat propi.
    Una vegada qu´es pogui aconseguir aixó i solament després ja oblirem la veda de caça per que els personalistes lluiten per una poltrona,que recordo que ha de ser més honesta i pijor pagada que les que han tingut agafades desde fá mes de 30 anys pels politics actuals…..

    Una forta abraçada,salut e independencia(honesta i sense baralles)

    Respon

  52. Marta diu:

    Quanta enveja i quanta mala llet! Com es nota que aquí no ha votat mai ningu amb llistes obertes, a la universitat ho son i tothom sap que quasi ningu no gasta tots els vots a candidats possibles, el normal es que la gent nomes voti a qui coneix, aquí esteu fent els calculs suposant que tothom ha gastat els 15 vots i fot_li fort. En eleccions d’aquesta mena hi ha qui nomes es vota a ell mateix per assegurar sortir, qui vota a 2 o 3 i aixi fins tenir tot el ventall de possibilitats.Els vostres calculs a banda de mostrar enveja son de purs ignorants.

    Respon

    • Carles diu:

      A Tarragona en López té 292 “vots” amb 251 de participació. Això vol dir que parlem de punts, no? A Barcelona amb 2.421 de participació en Laporta té 2.316 “vots”. Ningú li va donar 3 punts? Curiosament té el triple de “vots” que la segona candidatura més votada. Ah, i per comptar tot això s’ha trigat més de 24 hores. Ni al Uzbekistan!

      Respon

    • dinoucat diu:

      Marta, és que de mitjana només han fet dos vots: un de tres punts i un de dos punts, en total 5 vots. I això és molt, molt poc. Votar dues candidatures de 15 de les que es podien votar, només és un 13%. Tu pots anar dient que és normal, però jo no m’ho crec.

      Respon

  53. Jordi B. diu:

    Quico, deixa de tirar bombes de fum, i si ets una persona honorable fes rectificar la falsa informació del nombre de votants, si us plau.
    No es culpa de la Sandra la vostra TUPINADA es obra d’en ALT.

    Respon

  54. Quico Ventalló diu:

    Jordi Benplantat, deixa de fer el joc als serveis secrets espanyols i comença a fer alguna cosa per promocionar el vostre partit, la vostra cap de llista i el vostre programa.Em fa molta pena veure’t executant el guió preparat per Madrid per desunir l’independentisme

    Respon

    • jordidegirona diu:

      El guió preparat per qualsevol espanyolista, és el dels que comencen una plataforma electoral independentista transversal des de zero a 2 mesos de les eleccions, quan ja n’existeix una a la qual les enquestes li donen possibilitats.

      Respon

    • Jordi B. diu:

      Quico Ventalló, ets un poca vergonya. A veure si aixó tens collons de dir-mo a la cara. Quan et trobi pel carrer et saludaré, i a veure si aleshores m’ho dius,

      Respon

      • Quico Ventalló diu:

        Clar que t’ho puc dir a la cara, com tu pot dir qualsevol analista polític independent. Quant La Vanguardia i els mitjans espanyols comencen a promocionar un polític, manipular les enquestes al seu favor, al temps que amaguen un altre i el desprestigien, creus que ho fan per defensar les llibertats nacionals de Catalunya ?

        Que els hi esteu fent el joc (sense ser el vostre propòsit)no vol dir que ho sigueu. Queda clar?

      • Jordi B. diu:

        No t’equivoquis, no et penso pegar. La questió es si tindràs valor de repetir la teva afirmació mirant-me als ulls sense avergonyirte.
        Pots estar d’acord o en desacord amb mi, pero perque jo hagi fet el que tu com a candidat no has tingut ous de fer, no et dona absolutament cap superioritat moral per a acusarme de traidor.
        Si aqui hi ha gent que te dubtes de l’escrutini, si hi ha gent que afirmem que l’escrutini es de PUNTS, i que per tant el nombre de votants està malament, la teva obligació com a CANDIDAT si ets demòcrata es DEMOSTRAR-NOS que estem equivocats AMB NUMEROS.
        FES PUBLIQUES LES ACTES D’ESCRUTINI DE TOTES LES MESES DE BARCELONA, vinga demostra’ns LA DEMOCRÀCIA I LA TRANSPARENCIA AMB QUE TANT US HEU OMPLERT LA BOCA L’ULTIM MES. VALENT.!

  55. Claudi Guitart diu:

    He vist ja les dades del recompte oficial i queda demostrat que la Societat Catalana d’Impostors és una font inesgotable de mentides i de confusió. El dissabte darrera els PUNTS van posar “vots” però ara ja ho han rectificat i no posa res, ni punts ni vots. És evident que són punts, el que passa és que per aquests tramposos el joc polític consisteix en mentir i confondre en tot moment. Estan acabats, són 1.300 arreplegats. El que no entenc és per què algú no se’n va als tribunals i ho denuncia, és clar que hauria de fer cua per què al Laporta ja li han posat unes quantes querelles.

    Respon

  56. Pere Font diu:

    Té molta gràcia que en Quico Ventallò parli de serveis secrets espanyols, que miri a la seva llista que segur que en trobarà un que ha treballat i traballa molt per Espanya, per més dades diré que és molt amic de Mª Teresa Fernandez de la Vega, ho entens oi Quico?

    Respon

  57. Jordi B. diu:

    http://solidaritatcatalana.cat/articles/noticies/27/
    Abans podia ser una errada. Ara es manifestament MALA FE, ENGANY I MENTIDA.
    SECTA DE CAPOLLS IMPOSTORS !

    Respon

  58. Confuci diu:

    Jordi B., el milnoms,
    Al CEO que tu dius 3a onada, 7 de juliol 2010, REAGRUPAMENT es queda amb un escarransit 0,6% d’intenció de vot.Punt 2.4 Perpectives electorals.
    “El pitjor tonto és aquell que pensa que els altres ho són més que ell”.
    Salut i Estat Català!

    Respon

    • Àlex A diu:

      Estimat Confuci, no sé si és el mateix que vaig consultar jo però en aquell estàvem prop de C’s, encara que el percentatge sigui llunyà al 3% s’ha de corregir amb l’abstenció, prop d’un 1% es por converitr en prop d’un 2% dels votants

      Respon

      • Confuci diu:

        Estimat Alex A, ho pots trobar tu mateix i veure-ho a ECO 3a onada.Pots corretgir-ho amb el que vulguis, però el 0,6%,no arriba amb totes les correccions al 1%.
        En Jordi B. menteix amb premeditació.

  59. Carles diu:

    He llegit tots els comentaris i m’entristeix molt veure que entre persones que tenen el mateix objectiu hi ha tanta mala llet, insults i desqualificacions. L’objectiu de tots hauria de ser aprofitar el bon moment de l’independentisme i per començar tots plegats haurieu de començar a deixar de barallar-vos.

    Respon

  60. Confuci diu:

    Confuci :Estimat Alex A, ho pots trobar tu mateix i veure-ho a ECO 3a onada.Pots corretgir-ho amb el que vulguis, però el 0,6%,no arriba amb totes les correccions al 1%.En Jordi B. menteix amb premeditació.

    Hi ha un caputxí, hauria de haver dit CEO en lloc de eco.

    Respon

  61. Confuci diu:

    Ara que m’he mirat amb més atenció la enquesta del CEO (BOP juliol 2010 3a onada)
    hi he trobat un aspecte molt rar , però interessant.
    Tant en valors polítics, simpatia, com en intenció de vot quan es fa l’estudi per sexes, home-dona,el 0.6% de simpatia o d’intenció de vot, coincident casualment,es separa en dos valors molt diferents.
    En simpatia per Rcat el voten el 1,2% dels homes i el 0,1% de les dones, en intenció de vot el voten el 1,1% dels homes i el 0,1% de les dones.
    Fins aqui les dades.
    En la meva opinió les dones no perdonen el malbaratament de l’associació per un assumpte de faldilles, se’n recorden i ho valoren negativament.

    Respon

    • Àlex A diu:

      Ho he consultat i jo vaig mirar la 2a onada on anàvem per davant de C’s, tens raó que en aquesta tercera em dividit la intenció de vot per dos (?)

      Respon

  62. Pere Font diu:

    Asunto de faldilles? Confuci no siguis ridicul, el que t’hauría de preocupar són les relacions del López tena.

    Respon

    • Confuci diu:

      Si noi,si un assumpte de faldilles,o em diras ara que la Sandra és un home? Tu no hi devies ser quan en Joan Carretero la va defensar en la 2a assemblea ,la de la manca de la generositat i la negació de la pau i treva.
      Tot això que explico, no crec que ho puguis entendre i vigila amb segons quins judicis perquè hi ha qui es querella i no li vé d’un duro.

      Respon

  63. Jordi Benplantat. diu:

    Dons jo estic esperant la querella d’en ALT per la meva denùncia de la seva tupinada antidemocràtica. M’em fotrè un fart de riure.
    http://benplantat.blogspot.com/ Jo he vist coses que vosaltres mai creurieu

    Respon

  64. cio diaz estrada diu:

    Nomes llegeixo bagenades. Es una pena que ens barallem uns i altres, que feliços seràn els de inter economia si s’en asabenten. Jo no em possare en baralles, ni vull la desunió que estic veien, m’agrada Lopez Tena, i el seu llibre Catalunya sota Espanya em va fer veurer la independencia mès possible. No m’interesa en absolut la seva vida al marge de la politica. Vaig votar el diumenge, i vaig estar a punt de no fer-ho perque no em trobaven, aixó descarta lo de pagar per votar, i nomes vaig marcar la candidatura de Laporta i la del meu barri, perque eran els unics que coneixìa, per tant, entre les dos 5 punts. Per cert, no veig la ventatja de les llistes obertes, si a les persones mès joves els-hi costa, que passarà si han de votar persones grans? Si us plau, respecteu-vos, que tots som catalans, i tots volem l’ Independencia. Aquestes baralles em fan dubtar de haver viscut dies tan macos com el 10J.

    Respon

  65. Confuci diu:

    Jordi Benplantat. :Dons jo estic esperant la querella d’en ALT per la meva denùncia de la seva tupinada antidemocràtica. M’em fotrè un fart de riure.http://benplantat.blogspot.com/ Jo he vist coses que vosaltres mai creurieu

    Multinoms,
    Tu el que necessites és atenció,perquè no ets res.
    Salut i Estat Català!

    Respon

  66. Pere Font diu:

    Confuci, a la 2ª Assemblea en Carretero va demostrar ser un home amb 2 collons, no com d’altres com ara tu. La querella la tindràn tu si continues amb la teva obseció amb la Sandra Lomas. Confuci ets un tros d’ase que no més val per llançar merda.

    Respon

  67. Confuci diu:

    Pere Font :Confuci, a la 2ª Assemblea en Carretero va demostrar ser un home amb 2 collons, no com d’altres com ara tu. La querella la tindràn tu si continues amb la teva obseció amb la Sandra Lomas. Confuci ets un tros d’ase que no més val per llançar merda.

    Pobret!!

    Respon

  68. Marc diu:

    Si tan sols volem els “sectaris” saludar als “antisectaris” o ” confucis” o “francesc” o… pel 11 de setembre. Vindràs ?? Et retornaré la salutació del “ditet”… O també hi cap la possibilitat d’estar gaudint junts i s’oblida el tema, tu diràs i faràs, company!!!

    Respon

    • Confuci diu:

      Bé jo sóc home de pau i més m’estimo saludar als independentistes, com jo, que no enfrontar-m’hi.
      Però tu fes bondat i no t’escapis, si el DR no et deixa!
      Salut i Estat Català!

      Respon

  69. Quico Ventalló diu:

    Marc, és tan senzill com: Democràcia i unitat

    Respon

  70. Confuci diu:

    Alex A,
    si vols una bona anàlisi de les enquestes sobre els partits polítics i les seves possibilitats electorals, pots mirar-te el bloc Dies de Fúria.
    Els comentaris i opinió són contraris a Rcat, però l’anàlisi és bona i va encadenant totes les enquestes de tots els mitjans.

    Respon

    • Àlex A diu:

      Me’l miraré, gràcies, per a que vegis que no som acrítics a rcat ;)

      Respon

      • Confuci diu:

        Cónec molt bé Rcat. Hi ha gent molt bona i altra amb tot tipus de pelatge, però en aquest post predomina la fauna més salvatge, amb alguna comptada excepció.
        Bona nit!

  71. Marc diu:

    Shalom, confuci!!

    Respon

  72. Jordi Benplantat. diu:

    Hi ha molt analista manipulador, com el furia. No entenc com ningú diu que l’enquesta que donava un 1% era Laporta-Carretero, i en canvi la que dona 3% es carretero sol.
    La conclusió es que Laporta RESTA, aquesta es la conclusió. Una altra cosa es que ens poguem creure les dues enquestes.
    Com pot algu fer una analisi NEUTRAL desde l’odi? En furia es mes parcial que intereconomia, no fotem.

    Respon

    • Confuci diu:

      Multinoms,
      El teu comentari 34 en que parles del Baròmetre d’Opinió(CEO)3a onada del 7 de juliol és FALS.
      L’odi no és bo però la prepotència que gastes encara és pitjor. Per no fer no documentes res no fos cas que aixì no enganyessis.
      Repeteixo el teu comentari 34 és FALS.

      Respon

  73. Magí Carulla diu:

    Les coses fetes de pressa i malament, mai poden sortir bé.
    L’única opció seriosa i honesta per portar l’independentisme al Parlament és Rcat.
    Salut i independència.

    Respon

Feu un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s